Jasmina Tina Ibrić, manekenka i pjevačica iz Srebrenika: Ukleta sam!

Jasmina Tina Ibrić, manekenka iz Srebrenika  kojoj se širom otvaraju vrata kroz koja će, kao pjevačica, vrlo uspješno, uploviti u nemirne estradne vode i za koju se vežu brojne kontroverze, otvorila je svoju dušu te nam u vrlo emotivnom razgovoru rekla kako je ukleta i kako se sa tim mračnim silama bori kako zna i umije.
– Dugo sam šutila o tim stvarima protiv kojih sam se u tajnosti borila. No, više ne želim ništa kriti. Praktično od samog djetinjstva protiv mene su neke tajne, mračne sile sa kojima se svaka osoba, pa i ja, teško može boriti. No, nisam od onih  koji se predaju lako. Što me više napadaju, to mi više snaže krila koja niko ne može zaustavti u mom letu ka ciljevima koje želim dosegnuti. I moja majka je, kao i ja, imala sličnih problema i ne samo ona već i cijela porodica.

Sučila sam se sa crnom magijom, sihirima. Protiv mene urotila se jedna osoba iz porodice koja me na svaki način želi otjerati na stranputicu u okviru koje bi se odala alkoholu, išla po raznim klubovima, žurkama, živila životom koji nikamo ne vodi…. Vrlo je  teško boriti se s takvim silama. Na sve moguće načine pokušava me odvratiti od bilo kojeg posla kojim se poželim baviti. Ponekad se dođe  u situaciju da se pomisli kako život postaje  besmislen. No, sad za sada uspijevam nekako stvari držati pod kontrolom – kaže Tina.

Jasmina ipak smatra kako iz ove situacije postoji izlaz.

– Muzika je jedan od ventila koji mi vraća mir i  kojom mogu pobijediti to prokletstvo, pakao u kojem sam se našla. Činim sve da na estradnoj sceni, pjesmama koje želim snimiti, ostavim značajan i prepoznatljiv trag– smatra ona i dodaje kako zna ko na nju baca magiju.

–  Ima mnogo onih  koji  su  ljubomorni na sve ono što radim.  Najveću magiju na mene baca  jedna osoba iz familije koja ima sve, pa čak i previše  u životu,  a meni sihirima čini gadosti. S obzirom na to da ona ima djecu,  ne dao Bog da se i ona nađu u situaciji koja sliči mojoj. Sram je bilo. Umjesto da mi pomogne čini sve da mi zagorča život.

Ne zna da će sve ovo jednog dana nestati i pretvoriti se u prah i pepeo.  Žalim takve osobe. Međutim, ima Boga. On sve vidi i  svakog će pravom mjerom nagraditi za ono što čini. Istina, onima koji meni sve ovo rade ta nagrada zvat će se kazna.  Zli ne pobjeđuju već pošteni i hrabri, ovakvi kao ja, oni koji nemaju oraha u džepu i koji spavaju mirnim snom – kaže Jasmina Tina Ibrić.

Nema komentara:

Objavi komentar